luni, 21 mai 2012

omenie - provocarea

pentru că am tot primit lucruri bune (entuziasm, omenie, dragoste, veselie) m-am hotărât să îmi antrenez "muşchiul" omeniei. pentru că dacă primesc mi se pare firesc şi natural să dau mai departe.

provocarea în sine va începe pe 1 iunie, de ziua copilului :) şi voi reveni cu detalii.

până atunci însă am sa mă antrenez un pic, ca să nu fac vreo întindere a entuziasmului. deci în fiecare zi pun ceva de goodvibe (muzică, poveste, înregistrare etc)şi îmi promit să zâmbesc cât mai mult oamenilor şi să dau mai departe bun şi bine. dacă rezonaţi, daţi mai departe. şi pân'la întâi va fi cu program şi tot tacâmu. (probabil veţi fi văzut o parte dintre chestiuţe şi încep cu una foarte cunoscută)
să aveţi o zi senină.


UPDATE de seară
Azi am avut de făcut proba la barocameră, pentru un curs de scafandri pentru care tot fac analize în ultima vreme. Dar am dormit cam puțin azinoapte și am pedalat grabnic, fin'că am plecat târzior de acasă. Dar am ajuns la timp. Am dat tensiunea și asistenta și doctorul nu erau mulțumiți de pulsul meu.. varia pe la 109. Așa că am mai stat 25 de minute la relaxare și apoi era cam 90 și reușeam să-l scad până la 80, dar oscila până-ntr-o sută și a rămas pe mâine.
I-am spus doctorului(un tip chel îmbracat în camuflaj verde - de precizat că eram la centrul de scafandri militari) că am stat până mai târziu să termin de scris.
La care el: Pâi ce-ai făcut, ai scris scrisori de dragoste?

..Și după ce am mai primit și ultima parafă pe fișă, tipu de la intrare(cu care am tot socializat zilele astea), la care am lăsat buletinu, că na, e unitate militară, îmi spune că îi e simplu cu mine, că mă știe ca ăla cu paru mare, nu trebuie să se mai uite la nume.

Nani de după amiază, miniplimbare și acuma somn. Mâine mă joc de-a pulsul mic.

noapte bună. vă pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu