vineri, 1 iunie 2012

nimicuri

Nimicuri. Lucruri simple. Pentru că despre asta e vorba (şi asta) (chiar dacă sună dubios, slinos, fumată deja faza, acilea e secretu' şi nu-s eu mai deştept. Doar că şi eu printre mulţi alţii am prins/simţit/văzut că aşa e. Şi e bine)

Provocarea omeniei este despre dat mai departe. Un zâmbet, un mulţumesc, făcut cu mâna oamenilor necunoscuţi din trenuri, despre privit cerul, acordat scaunul altcuiva în autobuz. Sunt lucruri pe care le facem. Cum ar fi să le înmulţim până se întorc?

Mintea mea a copt cam aşa: eu Cili, mă trezesc dimineaţa, după un somn de 7-8 ore. Şi dau drumul la muzică sau am timp de-un ceai şi-un film ca ăsta



Care îmi dă o stare bună. Şi plec la treabă şi zâmbesc. Şi dacă sunt pe bicicletă pe şosea şi sunt claxonat, mă pot apropia de bordură să las maşinile să treacă, pentru că e posibil ca oamenii ăia să întârzie la treaba lor. Şi poate ei ajunşi la treaba lor or să dea energia de bun şi bine mai departe. Şi tot aşa ca aici


şi omenia va circula din ce în ce mai fluid şi mai rapid.

mulţ'ani tuturor copiilor din voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu